لوله کشی گرمایشی از کف چیست ؟
اجراکننده تاسیسات و لوله کشی ساختمان
مجری انواع لوله کشی (آب وفاضلاب,موتورخانه,گرمایش از کف,شوفاژ,و...)./رفع هرگونه نم درساختمان و بنایی

لوله کشی گرمایشی از کف نوع جدیدی از سیستم های گرمایشی پر بازده است که مورد استفاده در بسیار از ساختمان ها قرار گرفته است. فاصله لوله در گرمایش از کف معمولا نباید کمتر از 100mm و بیشتر از 300mm باشد. نقشه گرمایش از کف و محاسبات گرمایش از کف لازم است طبق اصول و استاندارد ها انجام شود که در این صورت میتوان انتظار حداکثر بازده را از این سیستم گرمایشی را داشت. قیمت لوله گرمایش از کف و هزینه اجرای سیستم با توجه به نوع و کیفیت اقلام مصرفی و متراژ و معماری ساختمان مشخص می شود. هواگیری گرمایش از کف چند روز پس از نصب انجام می شود و هوایی که هنگام نصب ، در لوله ها رخنه کرده به مرور از سیستم خارج می شود.

لوله کشی گرمایش از کف

کارایی لوله کشی گرمایش از کف چیست ؟

سیستم لوله کشی گرمایش از کف یک نوع سیستم جدید گرمایشی است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار میگیرد. لوله کشی گرمایش از کف هنگام ساخت ساختمان یا تعمیر و بازسازی انجام می شود. بدین صورت که لوله های مربوط به گرمایش در زیر کف ساختمان کار گذاشته میشوند و با عبور آب گرم از درون این لوله ها ، گرمایش ساختمان از طریق گرم شدن کف ساختمان ( زمین ) صورت میگیرد.

لوله کشی گرمایش از کف

اجرای لوله کشی گرمایش از کف :

بهترین زمان برای اجرای سیستم گرمایش از کف در ساختمان ها در زمان ساخت یا بازسازی ساختمان است که سعی می شود کف ساختمان متناسب با نقشه سیستم گرمایش از کف طراحی و خاکریزی شود. با این وجود برای ساختمان هایی که در مرحله ساخت یا بازسازی نباشند هم امکان اجرای سیستم گرمایش از کف وجود دارد با این تفاوت که تنها ممکن است زمان و هزینه بیشتری مورد نیاز باشد. درجه بویلر حرارتی در سیستم های گرماشی به نسبت رادیاتور و شوفار پایین تر است و همین مسئله سبب شده است که هزینه سیستم های لوله کشی گرمایش از کف در دراز مدت نسبت به سایر سیستم های گرمایشی کمتر باشد که استقبال روز افزون ازین سیستم ها را در پی داشته است. یک نکته مهم در مورد سیستم گرمایش از کف توجه به این مورد است که در زمان ساخت بنا لازم است که جعبه کلکتور و کلکتورهای گرمایش از کف کار گذاشته شوند. در این صورت اجرای سیستم گرمایش از کف میتواند در هر زمانی به راحتی انجام شود.

لوله کشی گرمایش از کف

مهمترین مزایای لوله کشی گرمایش از کف :

  • کاهش هزینه مصرف انرژی
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • ایجاد حرارت یکنواخت و ثابت
  • افزایش فضای ساختمان با حذف رادیاتورها
  • امکان کارکرد با موتورخانه ، پکیج و سیستم های خورشیدی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 27 آذر 1397برچسب:,
ارسال توسط نویسنده وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 549
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1